tisdag 5 juni 2012

Trött

Jag känner mig trött......det är så mycket just nu.
Men det lugnar väl förhoppningsvis ner sig framöver.

Det blev ingen promenad igår, Cissi kände sig inte pigg =(( Stackarn !!
Istället fick jag besök av Mia & vi åkte ner till babyproffsen för att införskaffa lite födelsedagspresenter till Teddan.

Imorgon fyller världens finaste kille 7 år ♥

Till er som väntar på Teds önskelista så kan jag meddela att det kommer.
Vi ska prata ihop oss ikväll jag & Tony (Ted har gjort sin lista färdig) så hör jag av mig antingen ikväll eller under morgondagen.

Idag skulle vi träffat Angelica & Vilda men de hade haft en dålig natt så vi flyttade vår träff till nästa vecka istället.
Så nu sitter jag här & tar det lugnt =))
Det kan vara skönt det me ibland.
Jag känner att jag behövde det !!


Jag har daglig kontakt med Madde & co.
Vi smsar varje dag & jag kan berätta att de har det bra.
De njuter för fullt där nere =))

Det skedde en liten olycka med Molly & någon barnstol deras första dag där.
Stolen var felmonterad & Molly ramlade ur.
Men det gick bra iaf, Molly bet sig lite i tungan men för övrigt så var hon helt okej.
Som tur var fick hon inget glas i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar