tisdag 19 juni 2012

En bra start

Första veckan på sommarlovet & i natt ska Olle sova över här för första gången.
Spännande tycker killarna =))
Kl är just nu 20:25 & de studsar för fullt där ute, nu känns det verkligen som sommar.
Idag har det varit varmt me men jag skulle nog vilja ha det lite varmare ändå.


Igår var jag & Alva hos Angelica & Vilda.
Angelica bjöd på en jätte god kladdkaka (som jag egentligen inte borde äta....).
Flickorna (Alva & Vilda) börjar bli mer jämnstora & de har börjat intressera sig lite för varandra.
Förhoppningsvis så är blir de små bra kompisar framöver =))

Under tiden som vi var där så var Ted hos Anders.
På kvällen kom de hit & så sov Anders över tills idag.

Idag har jag fått veta något riktigt, riktigt roligt =))
Men det är inget som jag får avslöja här än....=))
Gissa om det kliar i mig =)) =))

Idag har Alva ätit mat ute sittandes på en filt i det fina vädret.
Det är så härligt att vara ute & bara vara, njuta av lugnet & suga i sig friskluft.
Men det hade gärna fått vara lite varmare som sagt.

Imorgon åker jag & barnen ut till Erika & hälsar på henne & hennes 4 barn.
På torsdag ska vi hämta hem en kompis till Ted från fritids & på fredag firar vi midsommar här hemma med några av "de vanliga" =))
Lördagen & söndagen är oplanerade så där får vi se vad som händer .

Tony går på semester på fredag kl 14 & på måndag så börjar jag jobba.
Jag jobbar natt i 4 veckor (26-29) sen är hela familjen lediga i 4 veckor tillsammans.

Det enda som är inplanerat är ett Lisebergsbesök, lite Karlshamns besök samt att Syster med familj kommer upp vid något tillfälle.
Vi ska även tälta lite med Elin & Tindra.
Sen kanske det blir ett besök till Borås djurpark.
Vi hoppas iaf på en fin & varm sommar så att man kan bosätta sig vid någon sjö =))

Go kväll på er !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar