torsdag 14 juni 2012

En vecka

Då har det gått 1 vecka sedan mitt sista inlägg.
Så kan det bli ibland. Här händer det en hel del, både sådant som jag kan skriva ut men även sådant som jag inte vill att "alla" ska veta =))
Det är mycket att fixa & planera inför kalaset på lördag, men även lite inför Teds skolavslutning som är imorgon.
Tänk att han slutar förskoleklass  ♥

Det är även lite att fixa med inför att jag ska börja jobba.
Det krånglar lite.....

Idag har jag & Alva haft lunchbesök av Malle & Helga.
Alva blev så lycklig när hon tittade på Helga =))
Trevligt var det =))

Under veckans gång har vi även haft lite annat trevligt besök & vi har fixat & trixat =))
Det har varit en grillkväll i hembygdsgården med Teds förskoleklass & den ena 1:an.
Sen har vi gjort mindre roliga saker me.....

Lägger upp några bilder som tagits den sista tiden.

Barnen sjunger för oss i hembygdsgården
Morgonmys ♥♥

=))




Imorgon är det då skolavslutning, på lördag är det 117 års kalas & så kommer ju syster med familj upp till helgen =))
Ska bli kul att få se dem & gosa lite med mitt favoritsyskon barn =)) ♥ (jag får ju säga så då jag faktiskt bara har ett =)))

Adios =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar