torsdag 7 juni 2012

Idag

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den blev bra ändå =))
Vi skulle träffat Maria & Simon men så blev det tyvärr inte.
Maria var inte pigg, stackarn =((
 
Så jag & Alva for upp en sväng till jobbet där jag bla fyllde i en ledighetsansökan.
Så nu har jag ansökt om föräldraledigt året ut, sen får vi se när jag ska börja nästa år.
Men det blir inte i början av januari iaf, så mycket vet jag =))

Jag skulle även ha pratat med ssk om delegering inför sommaren men hon var hemma för vab.
Men det blev en trevlig liten pratstund med kollegerna på de olika avdelningarna.
Alla tyckte att Alva var så fin =)) =)) ♥

Jag är så tacksam för att Ted har kompisar men i ärlighetens namn så är jag trött på att i princip varje em den senaste tiden ta med olika & ibland flera barn hem efter skolan.
Det har blivit mycket lek det sista & det är jätte roligt för Ted men nu känner jag att han får lugna sig lite !!
Så imorgon blir det inga mer barn med hem än mitt egna =))
Missuppfatta mig inte nu för jag tycker det är jätte kul att han har sina kompisar & jag tror att det är nyttigt honom att få leka med dem men ibland så kan det bli lite för mycket av det goda !!

Ikväll så får vi en liten middagsgäst, det är Hugo som har uppvaktat Ted i efterskott.
Han kunde tyvärr inte, till sin stora sorg vara med på barnkalaset så ikväll får han äta med oss & så får det bli lite glass till efterrätt =))
Hugo är en riktigt snäll kille !!

Imorgon så ska jag & Alva upp till min Mormor & Morfar & hälsa på lite.
Sen så ska jag gå bredvid & jobba på natten.
 
Nu ska jag ta tag i att mata lusen (förlåt Farmor =))) så får vi se hur det går med dagens burkmat (lax mm)
Här blandar vi hemlagat & burkar för fullt =))
Om det går bra så kanske det byts ut ett mål om någon dag =))

Nu lite syskonbilder som togs idag på morgonen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar