tisdag 5 juni 2012

Lika

Idag var det en lärare på skolan som poängterade hur lika Ted & Alva är, som hon uttryckte det.
-Vilka fina, lika barn du har
=))
De flesta tycker att Ted & Alva är oerhört lika, jag tycker med ett de är lika.
Men det var som bla jag & Elin & jag & Madde har pratat, vi tycker nog att de ändå utseendemässigt går åt lika olika håll.
De är fortfarande lika men inte så lika som de var när de var nyfödda & lite mindre.
Men sen tycker nog jag att de är mer lika nu, alltså Teds ålder nu & Alvas ålder nu än när Ted var lika gammal som Alva.

Elin tyckte att hon såg lite Madde i Alva vid något tillfälle & det tror jag att Madde har sagt med.
Men jag minns att det var någon som tyckte Ted var lite lik Madde me när han var bebis.

Jag lägger upp deras 6 månaders bilder så får ni avgöra själva, men på just dessa tycker inte jag att de är speciellt lika.
För skojs skull lägger jag även in en bild på Molly & där kan jag inte se någon likhet =))
Men jag & Madde tyckte att det fanns en del likheter mellan Molly & Alva när Alva var mindre.

Teds 6 månaders bild

Ted

Alvas 6 månaders bild

Mollys 6 månaders bild

Olika men alla lika fina på sitt vis ♥
Finaste sonen
Finaste dottern
Finaste systerdottern

Sett ur mitt perspektiv =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar