söndag 10 juli 2011

En trevlig fest

Det var mycket riktigt en trevlig semesterfest som vi var på igår =))
God mat, bra musik (ibland =))) & trevliga, roliga människor (de flesta av dem =)).
Jag tror att detta var tredje eller fjärde året som vi är på semesterfest där uppe.
Den här gången så drack jag inte upp champagnen iaf =))
Men den skulle visst sparas till nästa år sades det.....=)) vi får väl se hur det blir med den saken.

Ted hade en bra stund med sin Farmor, han lekte även med sin kusin Anders.
Det var en trött men glad kille som kom hem till oss idag.
Hans Farmor tyckte att han hade skött sig så bra så det kändes som ett stort + =))
Man är väl mer trotsig mot sina föräldrar kan jag tro =))


Sen måste jag passa på att tacka ett par goda människor !!
Tack vare er så lyckades vi köpa en väldigt fin & prisvärd soffa idag.
Jag är mycket glad, nöjd & tacksam !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar