torsdag 21 juli 2011

Ultraljud



Idag har vi varit på rul (rutin ultraljud) & allt såg än så länge bra ut =))
Vi fick än en gång se lilla Bubblan fladdra runt inne i magen, så söt =))
Det beräknade födelsedatumet ändrades inte så det är alltså fortfarande den 13 december som gäller.
Bebisen kommer alltså till 99% komma i år då man högst ska gå över 2 veckor, vilket i mitt fall blir till den 27/12.
Sedan blir det igångsättning, men som barnmorskan sa så om man själv & bebisen mår helt bra så kan man om man vill få gå lite till.




Ted var under tiden hos sin Farmor där även Anders var så de hade haft roligt.
När vi hämtade honom så fikade vi lite & sen åkte vi till A6 & Ikea.
På A6 handlade vi de första klädesplaggen till Bubblan, så gjorde vi efter ultraljudet när vi väntade Ted me.


1 body som Ted valde & 2 byxor (velour =))), mitt & Tonys val

2 Pyjamasar, Teds & Tonys val

vit body, 3 par svarta strumpor, mitt & Tonys val


Lägger in en bild från ultraljudet, men tyvärr så blev inte ul bilderna lika bra efter att man har fotograferat dem som de är i verkligheten.

Nästa onsdag så går jag in i v. 20+0 & då har jag gått halva tiden =))
Det går mycket fortare än när jag väntade Ted känns det som.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar