onsdag 6 juli 2011

Trevligt besök


Idag har jag haft ett trevligt besök av min fina & goa kusin Elin.
Som vanligt satt vi & pratade om allt & inget & tiden bara rusar iväg.
Alltid lika roligt & trevligt att träffas !!

Sen gjorde vi ju världens godaste pastasallad me samt Elins fetaost röra som är så fruktansvärt god =))
Jisses vad jag har börjat fixera mig vid mat & vad som är gott :-O
Jag känner faktiskt att min aptit har ökat sedan ett litet tag tillbaka.

Tack Elin för en mycket bra dag, alltid lika uppskattat !!


3 kommentarer:

  1. Låter trevligt, Cinna, och det är inget fel att njuta av god mat! Och du verkar ju dessutom ha bra koll på vad som är nyttigt för dig och babyn. Ha det fint!

    SvaraRadera
  2. tack detsamma härliga du!
    tänk vad det kommer att tjötas den dagen vi kommer iväg på en riktigt semester med våra familjer... vad vi än väljer för resmål så kommer priserna dit att sjunka den veckan vi är där för ingen annan kommer att stå ut...

    SvaraRadera
  3. Hahahaha =)) då kan vi väl skylta med att vi ska dit så att priserna sjunker innan & så på så vis så får vi betala mindre =)) =))

    SvaraRadera