onsdag 27 juli 2011

Halvtid


Idag är jag i v. 20+0 så nu har jag gått halva tiden av graviditeten om man räknar med att den är 40 veckor.
Det har gått väldigt fort tycker jag.

Jag tycker att jag mår bra, bättre än när jag väntade Ted & nu när illamåendet har släppt mer & mer (klöks inte ens varje dag längre =)) så känns det mycket bättre.
Men vid några tillfällen så har jag istället blivit kallsvettig/varm, jag har känt mig matt & svimfärdig & det har blixtrat för ögonen.
När det blir så måste jag sätta mig ner för annars så tror jag att jag skulle tuppa av.
Jag vet inte om det är bltr (blodtrycks) fall eller om det är någon nerv som bebisen kommer åt.
Obehagligt är det iaf.

Ted är så mysig när vi pratar om Bubblan =))
Jag har ju mina smeknamn & mina sånger om honom & han sjunger om Bubblan mus =))
Jag förmodar att det är min Molly sång han får mus ifrån =))
Han längtar helt klart efter att få bli storebror.


Idag har jag varit & simmat med en god vän som jag inte hat träffat på mycket länge, det var väldigt trevligt & speciellt fikan ute på gräsmattan =))
Det är så skönt att simma, den bästa träningsmetoden enligt mig.
Sen är det ju alltid trevligt med lite härligt sällskap.

Tony tog pojkarna (Ted & Anders) & for upp till Åsasjön där även jag anslöt senare, men denna gången så höll jag mig på land.

Nu är jag trött efter en intensiv dag igår & efter 1 km simning idag, så det blir till att ta det lite lugnt resten av dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar