måndag 4 juli 2011

Något roligt


Igår fick vi veta något väldigt roligt, ja det rör ju inte direkt våran familj men det var väldigt roligt iaf =))
Jag kommer att berätta mer om det senare.

Kan ju även passa på att nämna att de andra grannarna som väntade barn fick en liten flicka häromdagen. Så nu finns här 2 små bebisflickor på gatan.

Idag är jag ledig efter ett helgpass på 3 dagar.
Det känns jätte skönt !!

Som nästan alltid för mig blir den första dagen efter helgen en slappardag.
Jag blev väckt vid 9:30 av att det knackade på dörren.
Efter det gick jag upp & Ted vakande väl ca 10 min efter mig.

Tidigare lekte Ted med Olle & Hugo & jag har tjötat lite i telefon.
Nu strax hade jag tänkt att vi skulle cykla ner till affären & handla det sista till dagens middag.
Men just nu så är Ted inne i sin lek & jag känner att jag inte vill störa.
Så vi får cykla om en stund istället.

Nu har jag 2 veckor kvar att jobba före semestern, ja eller 7 arbetspass.
Gud vad jag längtar =))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar