söndag 28 augusti 2011

Dumme Mosse


Igår hade vi besök av Elin & Tindra. ett mycket trevligt sådant.
Vi startade med att promenera på Dumme Mosse där barnen emellanåt poängterade att de var hungriga & undrade när vi var framme vid grillplatsen =))
Det var en härlig promenad & det smakade så gott med grillad korv när vi var framme vid grillplatsen.
Jag vet inte exakt hur långt vi gick men jag har ett svagt minne av att någon har sagt att sträckan vi gick ungefär är 5 km.
Det var väldigt mysigt & jag hoppas att vi kommer göra om det någon gång igen =))


En liten paus

Mossen

T & T

Smurfarnas hus =))

Ted lekte lite med kameran

Mys i soffan


Kvällen spenderades sedan här hemma där vi såg på film & åt godis, barnen lekte även lite & vi Mammor satt & tjötade =))

En mycket trevlig lördag med andra ord =))


För övrigt så har jag haft lite problem med min rygg i veckan =((
Inte kul alls men nu känns det bra igen & så hoppas vi att det får fortsätta.

I fredags var jag & hälsade på min vän F & hennes lille son J.
Lille J var så otroligt söt & fin, mörk precis som sin Pappa.
Roligt med alla små bebisar överallt =))

Nu ska jag förbereda lite inför morgondagen & ta tag i lite här hemma.
Tony är iväg & köper färg till Bubblans rum & Ted leker med sin kompis, Zakarias så jag får passa på att få någonting gjort nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar