onsdag 17 augusti 2011

Onsdag


Idag har min kära kollega J & hennes 2 barn varit här & hälsat på.
Vi började med en lunch nere på pizzerian där vi blev serverade mycket god mat.
Jag tog en pizza & den var riktigt, riktigt god.
Jag åt nästan upp hela pizzan, lämnade en bit & det är det mesta jag någonsin har ätit av en pizza :-O
Jag har aldrig någonsin lyckats få i mig en hel pizza.

Efter maten promenerade vi hit, jag & J satt & pratade medan barnen som verkade trivas riktigt bra i varandras sällskap lekte både ute & inne.
När de hade gått så säger Ted att han han är kär i flickan =)) =))
Ha ha ha ha =))
Så nu måste kärleken till dagiskompisen Clara ha lagt sig för annars så går man väl inte bara & blir kär så där =)) =))

Nathalie & Ted verkar vara ganska så lika i sättet, så det var nog därför de kom så bra överens.
Vi hade en mycket trevlig dag som vi tackar för, får se till att det blir fler gånger framöver.


Om en liten stund så ska Ted & Tony gå ner & titta på när Teds kompisar spelar fotboll.
Ted vill ju inte spela, eller inte vill kanske är fel att säga.
Vi tror att han är rädd för att göra fel, han vill vara bäst helt enkelt.
Likadan var min kära bror.
Men för att bli bäst eller bra så måste man ju träna.
De ska iaf gå ner & titta lite så får vi se vad han bestämmer sig för sen.
Han har ju klart & tydligt visat ett intresse för fotboll nu under sommaren iaf.


När det gäller Tonys jobbletande så är han runt för fullt & presenterar sig & lämnar in CV & ansökningar.
Imorgon ska han ta en semesterdag & åka runt till fler ställen.
Vissa ställen verkar positiva men än så länge har han inte fått något napp.
Men jag håller mina tummar riktigt hårt inför morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar