lördag 20 augusti 2011

Lördag


Igår började jag att jobba igen efter 4½ härliga veckors ledighet.
Det kändes faktiskt bra.
Tidigare år så har jag alltid sytit lite för att börja jobba igen men i år så kändes det helt okej.
Jag förmodar att det är för att jag vet att jag bara jobbar 7½ vecka till innan jag går hem på graviditetspenning.

Det som jag däremot inte hade räknat med var att jag skulle få ont i ryggen & även lite i magen efter mina arbetspass.
Men men, det var inget som hindrade mig från att jobba & jag vill verkligen kunna jobba dessa veckor som är kvar.
Det kan ju ha berott på att det var länge sedan jag jobbade nu + att min graviditet har gått längre så det frestar ju också på.
Det ska nog gå bra iaf !!!!!

Tony & Ted har varit & firat Teds Farmor som fyller 65 år i nästa vecka.
De hade med sig en tallrik med mat hem till mig med en massa gott på =))
Bla kycklingspett som Majja har gjort & de var riktigt goda !!
Ska även smaka på hennes vårrullar & se om de är lika goda.
Så snällt att jag fick mat trots att jag inte var med på kalaset (jag har jobbat).

Tony kommer att börja på sitt nya jobb på Midroc Electro den 5/9.
Detta är ett större företag än det han har varit på nu.
Tony är positiv & ser fram emot detta !!


Pappa & Marie har varit förbi en sväng med en massa kantareller =))
Alltid uppskatta av oss svamptokiga.
Ev så blir det en skogsrunda med dem på måndag efter Teds upprop.



Nu ska jag ta det väldigt lugnt & njuta av min lediga tid =))
Sen blir det jobb imorgon igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar