onsdag 15 juni 2011

14+0 eller V.15

Idag är jag i v 14+0 eller i v 15 som man säger på familjeliv.
Uträknaren här uppe är 1 dag tidigare än familjelivs men vilken som är exakt rätt vet jag inte =))
Den som jag har på Facebook stämmer visserligen överens med familjelivs.

Ska lägga in en bild & visa hur stor Bubblan är i den här veckan.


Jag har börjat tro ett visst kön nu men än så länge så säger jag inte vad jag tror =))

Om man frågar människor runt omkring så verkar det vara ganska så delat vad de tror, ungefär hälften, hälften.

Teds dagiskompisar är väldigt nyfikna & de har pratat om det på dagis, om hur stor bebisen är nu osv =))
Jag tror att Ted kommer att bli en jätte bra storebror, speciellt om han har samma goa sätt som han har mot sin lilla kusin, Molly.

Jisses vad Ted & Molly tycker om varandra & vad fascinerade de är av varandra =))
Vi får hoppas att det fortsätter så !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar