torsdag 9 juni 2011

Natt & dagtjänst


=)) =)) =)) =))

Först så vill jag tacka för alla gratulationer, både här på bloggen, på fb, sms & via telefon !!
Det känns jätte bra & det var precis på håret kan jag säga.
Enligt min chef så hade han igår till nästan 100% bestämt sig för att ge mig & en kollega tjänsten. Men tydligen så dök det upp en riktigt intressant människa utifrån på den sista intervjun igår.
Han kände då att det behövdes nytt folk i huset så han ville definitiv ha henne.
Sen varför det blev just jag är ju en bra fråga.......men jag tycker så synd om min kollega =((
Men hon var glad för mig sa hon & dessutom får hon gå för mig medan jag är Mammaledig.
Så hon får ju prova på det iaf.

Tjänsten ska börja i aug/sept någon gång, det är inte riktigt bestämt när än.
Min chef vill att jag börjar på dagen för att han har tydligen läst eller hört att det inte är bra för höggravida att jobba natt. Helt okej med mig men tyvärr så kommer jag inte att hinna jobba natt något innan jag går hem på graviditetspenning (OM jag blir beviljad det vill säga).

15 veckor dag & sen 15 veckor natt, så ska schemat rulla på.
Nattjänsten är på 74% & dagtjänsten ligger på ca 83 %......
Detta med 83% är en liten nagel i ögat på mig =))
Jag älskar ju mina 75 %
Men det är värt det, om man slår ut det så jobbar man tydligen ca lika mycket ändå sa han.
Lönen lär ju bli lite högre likaså pensionspenningen (eller vad man säger) & det är ju alltid bra.
Men om det inte skulle fungera med detta rullande dag & natt schemat så sa jag till honom att jag inte kommer att vilja jobba 83% dag.
Det förstod han sa han.
Men detta ska fungera, det är jag helt säker på !!

TACK RICKARD =))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar