torsdag 23 juni 2011

- 8 kg


För det första så vill jag poängtera att jag INTE bantar, det ska man inte göra när man är gravid !!
Men däremot så tänker jag mycket mer på vad jag äter igen, jag kan exempelvis inte dricka några kolsyrade drycker för det smakar så illa.
Coca cola som jag tidigare har älskat kan jag inte på några villkors vis få i mig & det är ju jätte bra =))
Även choklad har jag problem med, men det har lättat lite.

Jag har inte börjat röra mig så mycket mer, jag försöker att promenera lite men jag mår så fruktansvärt illa under dagarna så tyvärr så har det inte blivit så många promenader.
Däremot så vill jag börja simma igen, något som jag planerar att börja med snart !!

Jag mår illa ofta & min mage har förändrats, jag äter mycket mindre än innan men lite oftare !!
Jag har avsmak för mycket ätbart.

Jag har gått ner 8,8 kg sedan i början av maj, detta är inget onormalt. Det var faktiskt precis likadant när jag väntade Ted.
Så till er som följde min viktblogg kan jag meddela att jag har kommit under mitt bästa resultat som jag uppnådde förra året !!

Men snälla oroa er inte nu för det är inget lustigt med detta, min barnmorska vet också läget & hon säger att allt är helt som det ska !!
Många som är kraftiga kan gå ner istället för att gå upp under en graviditet.

Men med Ted vände det & jag började gå upp igen minns dock inte i vilken månad jag var då.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar