söndag 5 juni 2011

Barnkalas

Idag hade Ted sitt tredje barnkalas, sitt 6 års kalas.
12 (13 med Ted....& 14 med Ayhan som var me lite & tittade på) kalasglada barn kom hit kl 12:00 idag. Det var dagiskompisar, grannar, kusiner & sysslingar.
10 pojkar & 2 flickor.

Jag själv tycker att det var ett mycket lyckat kalas, alla barn verkade nöjda & glada.
Ted var nöjd me sa han på kvällen när vi frågade honom.
Men vad skönt det är när kalaset är slut =)) Ett helt år tills nästa gång =)) *lycka*


Här äts det hamburgare

Samuel var me sugen =))

Gott

Här leker de hela havet stormar

Under hökens vingar

I den sista leken skulle man springa genom en hinderbana



Efter kalaset hade vi lite släktträff me mina kusiner & med Farmor.
Min ena kusin & hennes familj bor i Göteborg så det blir ju inte att man träffas så ofta tyvärr.
Bilderna är inte perfekta men dessa 2 var de bästa jag fick.

Tindra, Valencia, Ted & Ayhan

Teds sysslingar som i sin tur är kusiner, förutom Valencia & Ayhan som är syskon.......förstod ni min förklaring ?!?!? =))


2 kommentarer:

  1. Ett stort GRATTIS TED på 6 årsdagen 6 juni samt ett härligt barnkalas och fina bilder.
    Vi säjer HURRA HURRA.

    Ulla o Ingemar

    SvaraRadera
  2. Jag ska hälsa ett stort Grattis till Ted från er =))

    SvaraRadera