fredag 3 juni 2011

Vikt

Ni som följde min viktblogg under förra sommaren-början av hösten, vet ju hur mycket jag hade lyckats gå ner i vikt (16 kg).
Tyvärr så fortsatte jag inte i samma fotspår under förra året, eller i början ev detta året.
Strax efter mitt + så vägde jag mig iaf, av nyfikenhet.
Jag hade då gått upp 7,8 kg sedan det bästa resultatet jag hade förra året.

Idag när jag vägde mig (har även vägt mig innan & sett att det gått neråt) så är jag 1,6 kg ifrån där jag stod förra året =)) =))
Jag får väl tacka lilla Bubblan =))
Coca cola & choklad vill jag inte överhuvudtaget se !!
Sen mår jag ju illa & har en fruktansvärd avsmak för mycket ätbart.
Så på ca 1 månad har jag nu gått ner lite mer än 6 kg.
Det känns så BRA !!

OBS !! Jag bantar inte, är fullt medveten om att man inte ska göra det när man är gravid !!
Däremot så äter jag "bra" igen.
Ska komma igång & röra mig lite mer bara.

Mycket positivt som händer =)=

Däremot så måste jag säga att jag inte tror att jag kommer att få den efterlängtade tjänsten.....
Det var 70 pers som ansökte & det verkar som om min chef vill ha in nytt folk i huset......
Jag kommer att bli besviken men så är det ju.......man kan inte få allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar