tisdag 7 juni 2011

Tjänsten


Har pratat med min chef idag & imorgon runt kl 16:00 är det bestämt vilka 2 som ska få dela på den kombinerade dag/natt tjänsten.

Jag tror nog inte att jag kommer att få den......
Det var 70 ansökande så chansen är ju inte stor direkt, dessutom så är jag inte den enda från min arbetsplats som har sökt.
Min chef lovade att ringa till mig imorgon & berätta hur det gick, jag är ledig nämligen så jag kan inte få reda på det där.

Han tycker nog att jag är lite tjatig med alla mina frågor =))
Men det beror ju på att detta är så viktigt för mig, jag vill verkligen ha denna tjänsten !!

Om det går åt skogen så måste jag tänka på att det helt enkelt inte var menat för mig, hur svårt det än kommer att vara att tänka så just då.
Jag måste fokusera på att jag precis fått 2 positiva besked (matten & kub testet....ja hela graviditeten i sig =)))

Det blir en jobbig onsdag även imorgon.........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar