fredag 20 augusti 2010

Förkylda

Både jag och Tony har blivit förkylda och känner oss inte direkt pigga.
Så denna dagen har gått i slapphetens tecken. Det är inte mycket som har blivit gjort.


Inte så roligt för Ted men han har lekt en hel del med Hugo under dagen.
Sen så åkte Ted och Tony ner som snabbast till Babyproffsen och köpte en polis rymdfarkost för pengarna som Ted fick av de bästa morföräldrar som finns.....med andra ord mina morföräldrar =))
Ted är väldigt tacksam och han tycker att ni är jätte snälla Ingemar & Ulla !!



Det fattades lite pengar för att han skulle kunna köpa rymdfarkosten men de pengarna fick han av oss, försenad veckopeng =))
Vi började ju med veckopeng i våras tror jag men sen rann det plötsligt ut i sanden och glömdes bort. Så vi var skyldiga Ted om man ska säga så.

Nu tittar Tony & Ted på den här filmen och jag ska göra dem sällskap.


Teenage Mutant Ninja Turtles


2 kommentarer:

  1. va? finns turtles än? är det samma som när vi var yngre? om den är er, får jag låna den nån gång?

    SvaraRadera
  2. Det är inte riktigt samma. Denna filmen var animerad de vi såg förr var ju tecknade.
    Men det är samma "gäng" så att säga.

    Vi har hyrt filmen på Hemmakväll men där får du säkert låna den =))

    SvaraRadera