torsdag 19 augusti 2010

Odjuret


När jag startade den här bloggen så skrev jag att jag skulle berätta varför jag valde mitt blogg/adress namn.
Jag ville egentligen heta bara Odjuret men det namnet var upptaget så då fick det bli Odjurets tid.

När jag var runt 14 år så menade jag på att om man inte är ett djur så måste jag ju vara ett Odjur. Man sätter ju O framför det man inte är eller har gjort ex ogjort, otacksam, oskuld, onödigt, oklart osv.
Om jag inte är ett djur så måste jag ju då vara ett Odjur..... eller ?!?!

Sen tycker jag att människor kan vara ett riktigt elakt släkte, ett egoistiskt och förstörande släkte. Jag ville inte på den tiden bli förknippat med något så eländigt =))


Nu har Odjuret trätt fram så nu är det dags för Odjurets Tid !!

2 kommentarer:

  1. Va roligt att äntligen få veta det.. =)

    När börjar du jobba igen? Funderar på om du jobbar på onsdag...hade tänkt komma upp då. Det är väl vecka 5 då? Måste få se dig snart

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha =))

    Jag har semester nu & börjar inte att jobba förrän onsdag v.36.
    Så du får allt släpa dig upp efter det me =))

    SvaraRadera