måndag 5 mars 2012

Första öppna förskola besöket

Idag åkte jag & Alva ut till Erika & hennes 4 barn (Hanna 5, Simon 3, Lotta 2 & Emil 8 månader).
När vi kom dit så upptäckte vi att de inte var hemma. Jag ringde upp E & hon hade fått för sig att det var imorgon vi skulle ses =))
Men det fixade lätt till sig iaf, jag & Alva åkte till öppna förskolan i Tenhult där Erika & kidsen befann sig.
Alva var väldigt fascinerad av allt som fanns att titta på & på barnen som busade runt.
Hon trivdes, så det lär bli fler förskolebesök framöver.

Efter en liten stund på öf (öppna förskolan) for vi hem till Erika där vi fikade & jag fick titta på lite tyger.
Erika syr egna kläder & hon gör det väldigt bra !!
Så nu har jag beställt ett par velour byxor, 1 klänning & 1 body.


På em var vi ute lite & det var riktigt kallt.
Ted skulle försöka cykla på sin "stora" cykel men det gick inte alls.
Humöret var inte på topp (trött som han var) så efter en stund gick vi in igen.
Men lite friskluft han vi få iaf =)) 

Vi har även förberett & fixat mer inför kalaset på lördag.
Det känns just nu väldigt bra =))

Imorgon kl 10:00 ska vi vara på ögonmottagningen med Alva, så nu hoppas vi på det bästa !!

Nu är det strax dags för familjen Annorlunda så nu blir det till att gosa ner sig i soffan =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar