måndag 26 mars 2012

Ny vecka

Då var det en ny vecka igen =))
Tiden går bara fortare & fortare.......känns som att jag får dra i nödbromsen snart =))

Förra veckan hade jag knappt tid eller lust för att blogga men veckan spenderades ungefär som vanligt.
Träffade goa, härliga människor vissa dagar & tog det lite lugnare andra dagar.

En dag mådde jag inte alls bra, jag hade migrän & var sängliggande fram till runt 14.
Tony fick därför vara hemma & ta hand om lilla Alva.

På lördagen hade vi besök av Ulla-Britt & Henrik med familj.
Ulla-Britt var ju tyvärr sjuk på Alvas namnkalas men nu fick hon en möjlighet att uppvakta henne iaf =))
Vi grillade, årets första grillning, med en ny grill dessutom.
En trevlig em/kväll !!
Anders stannade dessutom kvar över natten till Teds stora glädje.

Igår städade vi & förberedde lite inför veckan & sen åt vi våfflor & det var så underbart gott =))

Idag har jag varit uppe på jobbet & fotograferat några av mina kollegor.
Vi ska sätta upp blder på de som jobbar är väl tanken.
I dagsläget skriver vi bara namnen men så tyckte vi att det kunde vara trevligt med bilder & namn istället.

Efter detta for jag hem & väntade dagens besök, nämligen fina Elin.
Vi promenerade ner till Ica & handlade lite till vår pastasallad.
Sedan förflöt tiden som vanligt väldigt snabbt.
Men lika trevligt för det.

Nu har vi planerat den del inför Påsk iaf.

Jag fick även några fina bilder från Alvas namnkalas av Elin.
Lägger in några här nere.




För övrigt så har ju vi IGEN börjat vårt nya hälsosamma liv idag =))
Tanken är ju att det ska lyckas den här gången.
Vi tar små steg framöver men det viktiga är ju att vi har beslutat oss för att gå !!

De kommande dagarna är ganska så fullspäckade, men det är dagar som jag ser fram emot !!
Nu önskar jag er alla en trevlig månad em.

2 kommentarer: