fredag 16 mars 2012

Ryggont

Sedan några dagar tillbaka har jag fått ont i ryggen (vid svansen).
Det hugger till som knivar titt som tätt.
Jag vet att jag har haft så här förr när jag jobbade & hade lyft mycket.
Denna gången får jag väl lägga skulden på Alva då =))
Jag måste ha lyft fel på något vis.

Idag har jag & Alva varit inne hos Malle & Helga på lite fika.
Ja Alva sov väl mest & gympade lite men jag fikade iaf =))
Så det blev en trevlig fredags fm.
Alva fick ett babygym (det hon gympade i) av Malle, så snällt för Alva gillade det verkligen.

Idag var det min tur att hämta killarna & det gjorde jag faktiskt med bilen vilket jag inte brukar göra.
Men idag är jag trött & kände helt enkelt inte för att promenera.
Alva är även lite förkyld så jag vill inte dra ut henne för länge heller.

Ikväll ska vi göra egna hamburgare & mysa framför Wildkids.
När barnen sover & alla måsten är gjorda så blir det nog till att spela lite wow =))
Jag är inne i en sådan period nu.

Idag är lilla socker 3½ månad ♥
En väldigt kontaktsökande ung dam som gillar uppmärksamhet & som har börjat testa riktigt höga läten.

Om någon vecka så får jag & Tony varsin Iphone =))
Det var ett erbjudande som 3 hade, ett erbjudande som faktiskt blir bättre för oss.
Jag har inte brytt mig så mycket om detta med Iphone tidigare men nu efter att ha sett så många andra som har dem & fått se allt man kan göra med dem så längtar jag faktiskt efter min nya telefon.


Trevlig helg önskar jag er =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar