lördag 17 mars 2012

Trött & sur

Denna dagen har inte riktigt varit en av mina bästa.
Jag är trött, lätt irriterad & allmänt små sur !!
Stör mig på allt & inget.

I natt vaknade Ted, han hade drömt en mardröm & ville komma in till oss.
Strax efter detta hörde jag "mystiska" dunsar utifrån hallen som tystnade så fort jag väckte Tony....
Ytterligare en stund senare vaknade Alva, hon var täppt i näsan & hostade + att hon ville ha mat.
Efter maten behövdes dessutom hennes blöja bytas.
Min nattsömn har med andra ord inte varit optimal i natt.

Denna dagen har vi varit latare än latast.
Ted & Tony har också varit trötta & griniga.

Visst låter det som en helt fantastisk lördag =)) ?!?
Nej skämt åsido så här är det ju ibland, allt är ju inte underbart jämt.

Jag ska ge mig på att baka en hallonpaj om en liten stund, får se om den får mig att piggna till.

Hoppas att er lördag varit bättre än min =))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar