lördag 31 mars 2012

Lite egen tid

Just nu så är jag ensam hemma....
Det känns både lite skönt men samtidigt väldigt tomt.
Tony har tagit båda våra små & åkt till Ica maxi för att handla.

Det är något som Tony faktiskt är jätte bra på, att umgås med sina barn.
Han vill ha med dom, vill vara nära dom.
Tanken från början var att han skulle åkt själv men så kam vi på att Alva kunde följa med.
Jag var först tveksam, jag är ju med henne jämnt så det känns lite konstigt att vara utan henne.
Men Tony ville gärna ta med henne & då ville även Ted följa med.

Så vad gör jag under min egen tid, bloggar & kollar in fb =)) =))
Ska även fixa med lite annat så detta blir ett kort inlägg.

Passar på att bjuda på 2 bilder =))

Alva som övar på att sitta i barnstolen

Vårblommor som Ted plockade åt mig igår ♥

När det gäller vilda blommor så får jag nog ändå hålla med min Mamma.
Hon brukade alltid säga att blommorna var vackrast i sin egen miljö, där de växte.
Det är jätte gulligt att få dessa små buketter av sin son men de är ändå finast där de växer =))

1 kommentar:

  1. Alva gör sig verkligen bra på foto, hon är så söt med sina stora ögon! Och så sant om vilda blommor - visst är de bäst i naturen men inget slår ändå en bukett som man får från barnahänder, helt sönderkramad och med alldeles för korta skaft.
    Ha det gott!
    Leena

    SvaraRadera