torsdag 15 mars 2012

Torsdag

Då var det redan torsdag & halva mars månad har gått.
Det är kusligt hur fort tiden går.
Men det sägs väl att tiden går fort om man har roligt =))

Idag har jag & Alva hälsat på Ingrid tillsammans med Maria & Simon.
Det var riktigt trevligt & ingrid hade det så mysigt & fint ute hos sig.
Hon bor granne med en sjö en bit ut i skogen.
Så skulle jag delvis me vilja bo =))

Efter detta for vi vidare till Teds skola där jag & Alva fick vara med en stund innan vi skulle träffa skolsköterskan & skolläkaren.
Det var hälsosamtal & lite allmänna frågor om hur Ted trivs i skolan osv.
Alva pratade på för fullt med skolsköterskan=))
Besöket gick iaf mycket bra !!

Nu sitter jag ner några minuter medan Alva sover & Ted spelar wow =))
Japp han får spela det litegrann numera.
Om en dryg timme är det dags för Taekwando & Alva ska bada.
Idag ska jag prova att bada henne i badkaret. Det har börjat skvättas en del från baljan nämligen =))

Jag måste även berätta hur bra det går för Starlet som utekatt.
Hon kommer alltid hem igen & hon till & med jamar utanför dörren om hon vill in snabbt.
Hon har blivit mycket mer harmonisk & hon slipper titta på när hennes 2 sambos (Nisse & Luna) får gå in & ut hur de vill.
Det är ett av de absolut bästa beslut som vi någonsin tagit känns det som !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar