tisdag 6 mars 2012

Ögonmottagningen

Idag har vi varit på ögonmottagningen med Alva.
Hon var smidig att undersöka mätt & pigg som hon var =))
Läkaren (en överläkare) gjorde en rad undersökningar & allt var som det skulle med vårt lilla ♥
Hennes ögon reagerade samspelt på ljusinsläpp, de drog ihop sig & vidgade sig samtidigt.
Synnervern fungerade som den skulle.

Min rädsla var ju att det skulle ha varit en hjärnskada eller en tumör men det var det som sagt inte.
Nu är inte detta något som jag dagligen har oroat mig över, det har gått i omgångar kan man säga.
Men idag känns allt lite lättare iaf =))

Älskade lilla Alv ♥

På väg till ögonmottagningen

På kvällen var det äntligen dags för Taekwando för Ted igen.
Något som Ted har sett fram emot.
Idag åkte hela familjen dit + Simon som ville titta på (& det gick jätte bra).
Alva hade fullt upp med att titta på allt =))
Jag har lagt märke till att hon har ett gott öga till sin Farbror Henrik =))
Henrik var där med Anders.

Efter en bra dag så är det snart dags för sängen.
Men först lite egentid =))

Om ni vill höra på en låt som är en av mina nya favoriter så klicka här nere

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar